27 Haziran 2009 Cumartesi

İstanbul'u Dinliyorum, Gözlerim Kapalı..

İstanbul gibi şehir az bulunur, dostlarım..

Gündüzünde içiyorum İstanbul'un.. Gündüz vakti içme özgürlüğü.. Sırf bu özgürlüğün tadı için bile kederlenir insan..

Martıları uçuyor başımın üstünde.. Seslerini aklıma kazıyorlar.. O kadar güzel ki gündüz vakti İstanbul'da içmek.. Otoriteye karşı durmak gündüz içmek.. Burada gece içilir içki.. Hafta içiyse kesin gece, hafta sonuysa da çok büyük ihtimal.. Lakin gündüzün, güneşin gözünde başlarsanız içmeye bir kanat boyu kadar özgürsünüzdür..

Hele bir de fonda Pink Floyd varsa.. Sevdiğiniz tüm şarkılar sizin yanınızda bir bir yerlerini almışsa.. Kim daha ne ister..? Gözlerim acıyana kadar güneşine bakıyorum, İstanbul.. Özgürlüğün böylesini beraber tadıyoruz..

Kim ne derse desin, ne olursa olsun, terk etmeyeceğim bu şehri.. Yalnızlığında bile güzellik var.. Bana kocaman bir gökyüzü veriyor bu şehir.. Türlü türlü kuşlar.. Güneşi yakıyor karanlığımı..

Gerçekten şairin dediği gibi, ilk kez..

İstanbul'u dinliyorum, gözlerim kapalı..

Hiç yorum yok: